Long time...

Hejhej!
blev lite sugen att blogga lite idag.. var länge sen sist!
Har inte direkt haft tid till att skriva.. har hänt mkt och man har
alltid fullt upp! Men det är ju kul :)

Sommaren har varit riktigt nice! Fint väder, mycket fest och små utflykter!
Kan inte skriva allt här.. har ju hänt så mkt! Men absolut en lyckad sommar!!

Sofie och jag åker till London nu på torsdag, shopping, god mat och med
bästa vännen! :)

Idag har vi sagt hejdå till Malin, hon ska till frankrike under hösten!
Jag kommer sakna henne såååå mycket!
Charlotte har åkt till Kanada och kommer hem någongång i januari..
och sofie har fått ny lägenhet :)

snart börjar mitt nya liv.. spännande men också är jag nervös!

Nä jag får skriva mer en annan dag, ska göra vid min blogg
om ett tag och sen börja skiva på allvar igen!

jag hoppas att alla mina trogna  läsare återvänder nu när jag
ska börja skriva igen! har ju en hel del som läser här...

Puss & kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0