blommor :)

Har jobbat hela helgen, tiden gick som vanligt jätte snabbt!
Har hunnit grilla, druckit vin och hade det mysigt!!

Är ledig idag och hunnit med massor känns det som,
frukost hos moster, super gott :)
Har varit och handlat blommor och jätte fina liljor :)
blev riktigt snyggt :)
är så nöjd :)

har fixat lite här hemma nu och få undan lite...
sen ska jag fixa middag, blir spagetti och köttfärssås.
Imorgon är det jobb igen.. och ännu en helg, men som
jag sa innan, tiden går så fort när man jobbar helg..
Men nu ska jag njuta av min lediga dag :)
ska ner en runda på stan och fixa lite!

Were is the love? Någon som vet?

Sofie fyller år idag, gratttis vännen :)




SÅ HÄR FINT BLEV DET.. jag är sååå nöjd :)
kram på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0