söndagsmys i soffan!

Söndag igen.. och helgen är snart över!
Som ni vet är jag inget fan av söndagar.. vill helst att
dom ska försvinna.. Det skulle varit måndag till fredag och
sen lördag och lördag haha...

Sofie och jag har haft en soft dag, vi har varit på Boan, ätit
pölse och drukit kaffe hos Marie och company..
och sen ätit kvällsmat hemma hos mammi och pappi :)
Så söndagen har gått fort.. sov ju till elva haha..

Kvällen igår var riktigt trevligt, Andre har renoverat sin
lägenhet riktigt snygg hade han fått och jag är så imponerad :)
vi åt gott och drack vin.. så tack för en trevlig kväll boys and girls :)

Har sett one trill hill, gud vad jag älskar de programmet...
men det slutar alltid så sorgligt, får alltid en eller annan tår i
ögat.. gud vad jag är känslig!!
nu har jag tänt en massa ljus och ligger under täcket i soffan
och myser...
Ny vecka imorgon, det betyder massa jobb plus hela helgen
hjäälp!! Men det är bara att gilla läget, som med allt
annat här i livet.. haha!

Nu är det tv som gäller..
hoppas ni har haft en skön
och trevlig helg..
kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0