Trött..

Är sjukt trött idag, känns som om jag ska somna när som,
har sovit väldigt dåligt i natt.. saknar spikmattan!!
Har varit en konstig dag på jobbet.. tyckte vi aldrig blev färdiga idag,
segt ... Men även dagens arbetspass tog slut.. en dag närmre semestern..
exakt 10 arbetsdagar!! :)

Efter jobbet mötte jag upp Malin, vi var på Mio möbler!
Gjorde värsta klippet, svart hylla som dom skulle rea ut för 150 kr!
Skit snygg och exakt en sådan jag har letat efter till hallen..
Blev så glad :)

Idag ska jag och Sofie på biopremiär :)
Den har egentligen inte premiär förrän den 24 juni
men mamma har vunnit biljetter till idag så jag har bjudit med
Sofie :)

Imorgon är det jobb igen 6.45-14,15 lugn dag :)
sen midsommarafton till 13.15 ännu skönare,sen är det party :)
Kommer blir en riktigt kanon kväll med hela gänger :)
Killar och tjejer ni är väl redo för midsommar hihi!!

Nu ska jag kila och klä på mig...
Ha en skön kväll :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0