Snorig...

Idag känner jag mig lite bättre, halsen känns mkt bättre
men jag är fortfaranden väldigt snorig haha.. ett par dagar till
sen mår bra igen :)

Hade en konstig kväll igår, att en människa kan hacka på
en person som han eller hon inte känner är sjukt..
Tror faktiskt att det beror på osäkerhet..
Aja mig kvittar det men personen kan inte vara helt hundra,
fast vissa har ju förvarnad mig om det innan...
Men man vill ju ändå ge personer en chans, iallafall jag...

Har varit en snabb runda på stan, ska snart ner där igen...
Sen blir det en lugn eftermiddag/kväll.. ska laga köttfärssås och
spagetti ikväll tror jag..e rätt sugen på det!

Nu ska jag käka hembakat bröd som Malin var och lämnade här igår,
säkert hur gott som helst :)

Vi hörs kanske senare..
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0