Snaaart :)

Tisdag idag och bara 3 arbetsdagar till semestern... man bara längtar och längtar, sen
går tiden så fort och semestern är över på ett ögonblick... :(

jobbar kväll idag, sen har jag två tidiga dagturer.. skönt så kan man göra något
på kvällarna med sina vänner :)

Har gjort bulgersallad som jag ska ha med mig till jobbet, ser riktigt got ut :)
Mumsigt!

På torsdag kl 14 är det semester och på kvällen ska det firas med ett glas vin på
någon härlig uteservering.. Är någon på den ideen?? :)

Lägger ut några bilder till som Sandra tog på midsommar :)

Ha en bra dag mina vänner :)
Har inget mer vettigt att skriva idag...haha!


                

 



Mina söta vänner och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0