Midsommar över för denna gången..

Hej allihopa!
Orkade inte uppdatera här igår, var sliten och trött efter en riktigt lyckad
midsommar fest hos Lotta.. snäppet bättre än i fjor.. blir bara bättre och bättre
för varje år :)
Och snapsvisorna blir bara fler och fler.. inte konstigt att alla blir fulla och galna på
våra fester... Vilket gäng vi är.. alla tjejerna var super fina i sina klänningar och killarna i sina
skjortor.. Ohh HOT :)

Igår var vi alla lite trötta.. men på kvällen blev det Store thor, mysigt med live band och allt :)

Vaknade med värsta huvudvärken och mitt öra blir bara sämre och sämre,
imorgon måste jag ringa doktorn usch :(
Tror det är vädret som gör att mitt huvud värker...regn, sol, åska, sol, regn, sol,blåst....
Var är den vanliga sommaren??
Älskar sverige på sommaren men den får gärna bjuda på lite mer sol...
Ah, life is good :)

Nu ska jag bli hämtad strax, ska iväg och hälsa på kusinen i Malmö i
hans nya lägenhet!!
Vad händer ikväll???

Lite bilder från midsommar...

   Kvällens outfit :)

  Min bordskavajer :)

  Kvällens värd :)

   Malin :)

  Jag och Sofie :)

Har fler bilder men hinner inte lägga ut fler nu!!
Ha en bra dag!!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0