Graaattttiss Mamma :)

Världens bästa mamma graaaattttiss!! sååå kul :)
Och tack pappa för allt :) ni är bääst och underbaraste!!!

Har jobbat, städat,käka med mamma och legat en lång
stund på spikmattan.. den är underbar :)

Imorgon är det fessst! Vi är duktigt laddade :)
Ska först jobba sen är vi redo...
Många och trevliga människor, så det ska bli riktigt nice!
Goo mad och go snaps hihih !!
Förresten så var jag och Sofie på biopremiär igår,
The proposal.. sjukt bra, kommer på bio den 24juni!!! se den!!

Har fått mina nya skor..super nöjd..
visst är dom snygga??




Nu ska jag kila, behöver lägga mig i tid ikväll,
blivit väldigt sent hela veckan..

Önskar er alla en trevlig midsommar!!
kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0