Godmorgon :)

Måndag igen.. sovit som en stock hela natten.. Tror det är mina tabletter jag fått för
min käke.. har inte lika ont idag men har ett jobbigt tryck bakom mitt öra fortfarande :(
aja det går nog snart över...

Gick upp vid 9 tiden imorse.. när jag får sova ut på morgonen så smakar
frukosten mycket bättre, annars är jag inte så förtjust i de..
Idag hade jag inte så mkt i kylskåpet men det blev ändå en super god
frulle :)

Ska snart göra vid mig, gå till åhlens och sen jobba kväll.. SHIT 8 arbetsdagar till
semestern!! Jag längtar :) yesyesyes!

Nä nu ska jag ta en dusch..
Ha en bra dag



Min frukost idag!! Morgon kaffe är det godaste mums :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0