Fixar Ida!!!

Gårdagen var händelserik..Malin körde och det ena jag säger är att nästa gång kör jag :)
Sen får ni själv dra en slutsats.. haha!!
Det blev en tidig kväll, vi alla var trötta och lite små krassliga..Vi har hela sommaren
på oss att festa loss :)

Vaknade vid halv 10 idag och såg solen skina genom persiennerna.. Yes tänkte jag,
äntligen sol!!
Kaffe och solning i Malles trädgård.. sen hem och träffa päronen..

Fick ett ryck när jag kom hem och städade undan, rensa bland mina
underkläder och byrå.. nu är det fint igen!
Lagt ut saker på tradera som ska säljas..

Nu ska jag snart  ta en dusch och sen ska vi bege oss ut till
fritidsbaren och käka eller kanske jakten??
Vi ska iallafall inviga sommaren uteresturanger idag!!  Jippppi :)

Är ledig imorgon :)
Börjar närma sig midsommar.. läängtar! Kommer bli nice :)

ha en solig dag /kväll på er :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0