Effektiv dag :)

Jag är så nöjd med denna dag :)
Fattar inte att jag hunnit med allt... Jag är duktig :)
Pajen jag gjorde i förmiddags blev super god.. + jag gjorde en jätte
god sallad till,
Malin och jag har gjort nästa 100 köttbullar, fixat prinskorvar, handlat
annat gott till midsommar!
Till lunch käkade vi en macka och gjorde hemma lagad smoothie,
så jäkla god :)
Strykit mina kläder och tvättat nu ikväll
Hunnit vara hemma hos Mamma och lämnat lite grejor,....

Sen har tjejerna och jag cyklat till jakten och kollat läget...
brist på annat får man cykla ut där och kolla på gamlingarna :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig...
imorgon är det dags att jobba igen...
Nu vill jag att det ska vara midsommar.. fesssst :)

Natti natti!!



Min midsommar klänning!!
Visst är den fin :)

tjingeling!!



Kommentarer
Postat av: Bitte

En riktig midsommarklänning jättefin. Men som dom brukar säga allt klär en skönhet ha ha

2009-06-16 @ 07:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0