Årets första trädgårdsfest :)

Malin styrde upp årets första trädgårdsfest, Den blev mer än lyckad  :)
Trevliga pågar och töser, drickan var godare än någonsin, och vi spelade
musik från absolut music 11 till Westlife.. Riktigt nice :)
Satt ute hela kvällen, underbart väder!
Kvällen slutade på Öja.. jag var mest i tältet och som vanligt älskar jag
allt där ute.. musiken, sanden mellan tårna och sällskapet :) hihi...
Stämningen var verkligen på topp!!
Igår var jag riktigt seg.. satt en liten stund i solen hemma i mamma & pappas
trädgård, men dagen efter är solen inte min bästa vän..

Tjejerna och jag låg på stranden i lördags, det blåste jätte mkt, vi hade sand överallt
när vi kom hem...
Och nä jag badade inte.. det ska vara rätt varmt för att jag ska bada!

Ska jobba kväll, räknar ner dagarna till min semester!! På torsdag börjar min semester,
2 veckor ska jag bara softa, sola, bada, käka gott, dricka gott och på lite små utflykter!
Skulle mesta av allt vilja åka hemifrån... Har man semester vill jag åka bort..
men verkar ju lite smått dåligt på det fronten :(

Nu ska jag göra vid min matlåda som jag ska ha med till jobbet...

Lite bilder från helgen kommer här :)

          




                


Alla som var på festen hamnade inte på foto.. undra varför haha??
Nä nu måste jag kila.. :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0