Ajajaja...

har hunnit vara i malmö och hem igen...
Mitt öra och hela min högra ansiktssida och ner på halsen gjorde
så ont när jag åkte hem från malmö att jag svängde in om akuten,
satt en stund sen var dom så goa att ta in mig nästa direkt..
ibland har man sina knep eller bara ren tur :)
Trodde jag hade värsta öroninflammation.. men ikke..
efter en del kontroller så konstatera farbror doktorn att jag
hade inflammation i högra käken/benet..hrm kan man få det frågade jag haha?
ja tydligen.. för när han klämde på den så gjorde de jävligt ont, till och med
en tår kom :(
Världens bästa doktor jag någonsin haft + en väldigt kär kille som tog prover :)
hihi..

Åkte hem till mamma & pappa och käkade grillat, riktigt mumsigt :)
Mamma hade gjort en super god sås !!
Nu ligger jag på soffan och e helt slut.. ska snart krypa ner.. tror jag behöver
vila... jobb imorgon som vanligt igen och måste bli pigg och kry!!
Bara 8 arbetsdagar till sen är det semester.. riktigt skönt!
Vill göra något roligt, men alla jobbar och allt är så dyrt.. ska ju
iväg i september och vill spara mina pengar tills dess..
Varför är alltid sommaren så dyr??

Vill vinna pengar !!  

Nä nu ska jag kila...
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0