SEMESTER!!!

Ja ni läste rätt. jag har semester! Härligt värre... känslan går inte att beskriva när jag gick hem från
jobbet igår, 3 veckor utan att jobba! Livet är underbart :)
ska bara njuta och göra vad jag vill :)

Igår firades det med käk och vin.. mötte upp lite folk på Store Thor, live band
och gott rött vin blev det... Riktigt mysigt

Fredag idag, och Emelie kommer in :) käk och vin står på schemat även idag.
Sen kommer dom andra tjejerna hit :)

Har precis fixat till mig för stranden, hoppas det klarnar upp lite mer
så man kan köra ner och lägga sig där.. få lite färg på nosen!
Helst av allt vill jag köra direkt när man vaknar, för man hinner bli seg nu...
Det är så varmt att sova om nätterna nu, klibbigt och äckligt.
Man ska inte klaga..men man gör det ändå!

Nä nu ska jag kila, bikini på och strandklänningen är framtagen :)
ha en bra dag.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0